sobota, 27 lutego 2016

#Festyn opowiadań™, Nr 32a.

Czego życzyć 70-latkowi. Króciutki filmik



© copyright Andrzej Olas (andrzej.f.olas@gmail.com

Uwaga biblioteki i placówki kultury. Między majem a październikiem 2016 jestem zaproszony na kilka spotkań (spotkania autorskie lub tematyka Stanów Zjednoczonych, gratis). Chętnie poszerzę mój kalendarz o zainteresowane placówki (Skype: andrzej.olas lub mejl: andrzej.f.olas@gmail.com).



  Jeśli masz ochotę dodać komentarz - spójrz w dół, na koniec postu. Tam jest miejsce na komentarze.


Filmik który obejrzałeś dostał się do Festynu Opowiadań przez przypadek. Powstał kiedy szwagier kończył 70 lat.

Jeśli filmik podoba Ci się - kliknij na Facebooku na "Lubię to", albo dodaj komentarz na blogu. Przekażę szwagrowi.


Jeśli chcesz przeczytać inne opowiadaniu Festynu - wróć do góry, do początku opowiadania i spójrz na prawą stronę ekranu - tam dostrzeżesz Archiwum Bloga. Klikając na wyszczególnione miesiące uzyskasz dostęp do wszystkich dotąd opublikowanych opowiadań.





  Znajdziesz mnie i te opowiadania także na Facebooku (Andrzej Olas). Najlepiej dołącz do grupy Festyn Opowiadań.

Opowiadania festynu są też od niedawna na twitterze. Szukaj tam mnie: Andrzej Olas, jeśli chcesz możesz włączyć mnie do osób obserwowanych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz